Jocs Florals: "La meva escola"

divendres, 19 d’abril del 2013




La meva escola


La meva escola es diu Joan Salvat Papasseit esta a Santa Coloma de Gramenet.

El meu curs és 5è , la meva professora és l' Àngels i la mestra d’aula d’acollida és diu Virginia. A l´aula d´acollida aprenem català i medi .

Les meus amigues de la xina es diuen Chenxue, Wen hui, Ting-Ting, Wenjing. Son nenes de l’escola, algunes fan 5è com jo i altres 6è.

La Wen hui i la Ting-ting que fan 6è estan una mica espantades, el proper any han d’anar a l’institut i els hi fa una mica de por. A mi encara en queda un any més a la meva escola.

Els nenes de 5è, aquest curs estem fen una competició de Handbol amb altres escoles de Santa Coloma, és molt divertit . He conegut molts nens i nenes diferents i molt trempats.


L’escola de la Xina era molt avorrida tot el dia estudiava, allà no tenia temps per jugar i a més a més sempre havia de portar uniforme. La de Santa Coloma és més divertida.


 

Veu: Enka
Curs: 5è aula d'acollida

 
Plantilla creada por laeulalia basada en la denim de blogger.
Ir arriba