Jocs Florals: Quin és el meu país

divendres, 3 de maig del 2013


 

Quin és el meu país

 
El meu país és molt bonic hi allà tinc molt amics i amigues. Hi ha moltes flors, platges de sorra fina i sempre hi fa sol i molta calor. Hi ha molta vegetació tropical: fruites diferent, de molts colors , mango , pinya i plàtans i arbres molt gran con les palmeres . El meu país es diu República Dominicana, encara no heu anat de vacances ? us ho recomano, us he dit ja que és molt bonic!

Ara visc a Santa Coloma de Gramenet, també és molt bonica , tot i que te moltes cases, la platja no esta gaire lluny, només has d’anar al poble del costat. Al contrari de República Dominicana aquí no fa sol tot l´any , hi ha canvi d’estacions : primavera , hivern, estiu , tardor.

Aquí , a Santa Coloma, també tinc molts amics i amigues i estic molt contenta de viure, els meus pares també els hi agrada molt Santa Coloma, la meva germana sempre explica coses divertides de l’institut.

La muntanya d’aquí no té palmeres com el meu país , aquí tenim roures, pins i castanyers, els he vist quan he anat d’excursió amb l’escola per la castanyera .

Jo ja no se quin país m’agrada més, els 2 son molt bonics, es difícil triar, així que he decidit que em quedo amb les coses bones de cada país.
Veu: Litzi  Curs: 3r i aula d'acollida

1 comentaris:

Esmeralda ha dit...

Molt però que molt bé.
Ho has fet perfectament.
i..... el premi ha estat?????????

Una fortíssima abraçada per a tots.

 
Plantilla creada por laeulalia basada en la denim de blogger.
Ir arriba