Inventem diàlegs

dijous, 5 de desembre del 2013

Image and video hosting by TinyPic 

 Els nens i nenes de 5è a la classe de català han inventat uns diàlegs molt divertits


 

Diàleg d’un elefant i un mosquit:
M: -Hola, elefant.
E: -Hola mosquit.
M: -Sembles trist, que et passa alguna cosa?
E: -No ho veus, estic en un zoo.
M: -I que passa?
E:-Que estic tancat, no tinc quasi espai i vull tornar a la selva.
M:-Ah !. Quina sort que sóc un mosquit.
E:-Trobo a faltar a la meva família.
M:-Ho sento molt per a tu, el màxim que puc fer és visitar-te tots els dies.
E:-T´estaria molt agraït.
M:-Doncs, això faré , però jo no et conec, com et dius?
E:-Jo em dic Peteer, i tinc 15 anys, i tu?
M:-Jo em dic jo em dic Xavier i tinc 10 anys.
E:-Doncs fins demà.
M:-Fins demà.
M:- Ah ! però fins al dissabte no puc visitar-te i he pensat que podríem fer una festa quan tanqui el zoo.
E:-Només nosaltres dos?
M:-Si, ens ho passarem molt bé.
E:-Doncs fins el dissabte.
M:-Fins al dissabte.





Curs: 5è
Veus: Arachaf i Ivàn
Adjudants de so i imatge: Chenxue i Muhammad


 
Plantilla creada por laeulalia basada en la denim de blogger.
Ir arriba