Nadales p-5

divendres, 21 de desembre del 2012

Els nens grans del parvulari, ens volen felicitar les festes i ens han recitat el seu poema de Nadal i cantat una nadala.

 

 

 Cançó:RUDOLF

 Rudolf , del nas vermell,
 tenia el nas molt brillant.
 I si tu mai el veies
 diries que llum farà.

 I tots els altres rens
 sempre se'n reien d'ell.
 No deixaven a en Rudolf
 jugar mai a jocs amb ells.

 Un Nadal molt emboirat
 en Santa li diu:
 "Rudolf amb el nas brillant
 guia el meu trineu, au va!!"

 Tots els rens l'estimaren
 alegres pegaven crits.
 Rudolf, del nas vermell
 passaràs a la història. 











Poema: EL PESSEBRE

 Jo tinc un pesebre
 petit i lluent
 de suro i de molsa
 tot blanc de tants bens.
 Figures i cases
 d'argila i paper
corrals amb gallines
 dos bous i un pagès.
Tres dones que renten
amb l'aigua d'un rec
una altra que fila
i un vell que té fred.
 Uns àngels que canten
 d'un núvol encès.
Jo tinc un pessebre
bonic com cap més.

(Ramon Muntanyola)


 
Plantilla creada por laeulalia basada en la denim de blogger.
Ir arriba