Jocs Florals: És divertit viure aquí!

dilluns, 29 d’abril del 2013



 

És divertit viure aquí !

Hola sóc la Micaela i a mi m’ha agradat molt Barcelona, encara que vaig néixer a Paraguai . Fa un any que estic a Santa Coloma.
L’escola d’aquí es diu Joan Salvat Papasseit i m’agrada més que la de Paraguai , allà havia de portar uniforme. Al Salvat porto la roba que vull cada dia. També m’agrada perquè tinc molts amics, i la millor amiga del món es diu Mar.
Les meves senyoretes són molt bones. Amb la Virginia aprenc català i medi , la Juli m’ensenya matemàtiques , plàstica , expressió escrita i treball cooperatiu .
Com que visc a Santa Coloma , els caps de setmana puc visitar amb els meus pares moltes coses boniques de Barcelona. He vist “la Sagrada família”, el Tibidabo, Museus com el Picasso , el Cosmocaixa... i cada dia aprenc coses noves.

Veu: Micaela
 Curs: 4t i aula d'acollida

 
Plantilla creada por laeulalia basada en la denim de blogger.
Ir arriba